S1, E6: Jeff attempts to lead a double life, with one foot in The Buckies resistance movement and the other in Mar.sly corporate. But Jeff’s tenuous balance crumbles when the CEO’s son, Tee, appears on the scene, his romance with Crystal heats up, and The Buckies decide to move their departure date up by months.