Dead Air
S1, E8: Liv and Clive work together to solve the murder of a morning radio talk show host who specialized in relationship straight talk. Liv becomes filled to the brim with insight after consuming the brains, making Clive extremely uncomfortable when Liv starts getting personal. Meanwhile, Peyton (recurring guest star Aly Michalka) steps in to help Major, and Blaine issues a warning. Lastly, Ravi's unexpected romantic connection has the potential to make things awkward for Liv.