Dead Dead
S4, E17: When a psychologist with national security intel goes missing on a hike in the Swiss Alps, the Fly Team works alongside a friendly face, Agent Tyler Booth, to find him. Meanwhile, Mitchell receives unnerving news regarding his biological father.