Dead Drop
S2, E4: Sydney's dealings with her mother lead Jack to take drastic measures to ensure his daughter's safety. Meanwhile Will is confronted by a mysterious woman about resurrecting his story on SD-6, and Dixon's revelation about the origins of a suspicious phone call proves very unsettling to Sloane.