시즌 1, 에피소드 16: Rosewood investigates the suspicious death of a man with medical issues similar to his own, which forces him to slightly adjust the tint on his Rosie-colored lenses and confront his own mortality. Also adding to his stress, he finds himself trapped between Donna and his girlfriend/cardiologist, Dr. Erica Kincaid, and their dueling opinions over what’s best for Rosewood – medically and personally. Meanwhile, Hornstock enlists the help of Villa as he attempts to reconnect with one of the witnesses linked to the case...his estranged teenage daughter, Sophie.