Dead In the Nethers
S1, E6: Nancy, Conrad and Celia go out to a club and things heat up between Conrad and Celia. At Marijuana Anonymous, Andy meets the attractive Sharon and convinces her to be his sponsor. Meanwhile, Nancy's housekeeper, Lupita, becomes suspicious of her secret business.