Dead Justice
S1, E24: There's a new lawman in town, and his name is Dead Justice! An undead cowboy sheriff who once patrolled the streets of Crystal Cove, Justice has now returned to take back his old job. That means getting rid of the gang's number one nemesis... Sheriff Stone. But when the gang realizes that Dead Justice might not be the Good Samaritan he claims to be, they decide to help Sheriff Stone uncover the true face of "Justice."