Dead Man's Curveball
S6, E5: After the hitting coach of Santa Barbara's minor league baseball team mysteriously drops dead, the team's manager hires Psych to investigate by having Shawn go undercover as the new hitting instructor and having Gus stepping in as the team mascot, the Seabird. Guest Stars: Danny Glover, Wade Boggs (as himself), and Michael Trucco.