S5, E15: Capt. Raydor (recurring guest star Mary McDonnell) approaches Major Crimes about delicately looking into a possible case of spousal abuse involving one of her female officers. Meanwhile, Fritz becomes increasingly irritated at home and feels ignored by Brenda.