Dead Man's Ridge
S1, E16: The spirit of Andrea's friend begins to haunt her from an unconscious state and every time he flatlines he tries to give clues to the location of where his brother went missing. In order to find the missing brother, Melinda must convince doctors to let him flatline a few seconds longer so she can piece together his clues.