Dead Meat
시즌 6, 에피소드 8: Sookie faces a major dilemma in deciding whether to broker a deal between Warlow and Bill. In vamp camp, Jason gets to know Violet while Sarah goes to extremes to keep Tru-Blood flowing. Still numb after a devastating loss, Eric cuts short Adylin's night out with friends. Alcide makes a decision that will impact the futures of Nicole and Mary--and Sam.