Dead Men and Widows
S1, E5: Father and son jetboat captains take on Deadman's Rapids. As a storm bears down, scrambling to re-roof the barn, Pete takes a potentially catastrophic fall. Felling a massive dead tree puts Ron and Wes at risk from widow makers crashing from above.