Dead of Winter
S1, E5: It is the dead of winter in Dutch Harbor, Alaska, where the days are a mere 6 hours long. The forecast for crab fishing is cold and dangerous. But opelio crab season is just about to begin and 171 boats begin the long journey to find them.