Dead to Rights
S1, E16: Oliver and Diggle learn that Deadshot (Michael Rowe) is still alive – and his next target is Malcolm. Malcolm invites Tommy toattend a benefit honoring Malcolm for his work with Starling City – but Tommy refuses to attend. Oliver encourages his friend tomend his relationship with his father while he can. Meanwhile, Oliver struggles to balance his new relationship with McKenna withhis duties as Arrow.