Dead Uncles and Vegetables
Сезон 2, серия 17: Luke is overwhelmed by the funeral arrangements he must make for his deceased Uncle Louie, who was Stars Hollow's most disliked citizen, so Lorelai and Rory work at Luke's diner--without much help from Jess. Meanwhile, Emily's extravagant suggestions for Sookie's upcoming wedding to Jackson (recurring guest star Jackson Douglas) make everyone crazy.