Deadline
S4, E22: When a wealthy state senator tries to disband the Texas Rangers, citing budget cuts as the reason behind his actions, Trivette appears at a hearing to speak in favor of the Rangers, but Walker refuses to defend an institution that he says doesn't need defending.