Deadly Compulsive
S3, E1: In Longmont, CO, Tammy Tatum is brutally murdered right near her one-year-old daughter, Sadie. Now 24, Sadie reveals to Chris Hansen the shocking truth... that the killer was someone she knew her entire life.