Deadly Demons
시즌 1, 에피소드 6: Walter Smith is a Marine Corps soldier just back from Iraq. Diagnosed with Post-Traumatic Stress Disorder, Walter finds comfort in the arms of young artist Nicole Speirs. But in the darkest recesses of the mind, their cruel fate is already decided.