Сезон 1, серия 5: On the fifth leg of his epic journey across South America, wilderness explorer Hazen Audel tackles the deadly Atacama Desert. Braving crumbling cliffs, boiling volcanic springs, and miles of waterless wasteland, Hazen follows the sun west to the pasturelands of the Lickanantay. Here he joins these traditional herders in a llama-drive to make it in time for the once yearly Floramiento Festival.