Deadly Misunderstanding
S7, E2: When Jessica (Angela Lansbury) suffers a broken arm, she hires a typist (Lise Cutter) to meet her deadline, but she must clear the woman of a murder charge. Guest stars: David McCallum, Janet Margolin.