Dear Dad...
시즌 6, 에피소드 12: As the anniversary of Devalos' daughter's death come to pass, Devalos is haunted by memories of the traumatic event. Meanwhile, Allison has dreams of the extreme measures Devalos went to put his daughter's killer in jail.