시즌 6, 에피소드 3: Cary's freedom lies in the hands of his pretrial service officer, Joy Grubick, as she interviews his colleagues to determine whether or not he should remain behind bars. Meanwhile, Alicia and Dean find themselves in unfamiliar territory when a client's case ends up in Christian Arbitration. Linda Lavin, Robert Sean Leonard and Taye Diggs guest star.