Dearborn Again
S6, E10: Nancy, attempting to score some big cash, returns to her hometown where she takes up residence with Warren an old acquaintance. Andy and Doug try to secure information on where to locate fake passports. Meanwhile, Silas and Shane curiously dig into Nancy's past.