Death All 'Round
S4, E9: The labors of the Vikings eventually bear fruit as within sight of Paris they re-launch their boats but this time along with some interesting structures that Floki has made. Aethelwulf and Alfred eventually arrive in Rome and honors are conferred by Pope Leo but relations are not so cordial in Wessex between King Ecbert and the disgruntled King Aelle.