Death by Vinyl, Final Chapter
S1, E4: Mattie investigates a new victim: the band’s manager, who was stabbed in the back with a kitchen knife. While searching for clues, Mattie finds the recording the lead singer made right before she died, but an incident from the past may be the key to solving the case.