Death in slow motion
Сезон 1, серия 31: Charlie Chaplin and the Keystone Kops raid the till at the newly opened Gotham movie theater. The culprits turn out to be 'The Riddler' and his gang in disguise. They lead the Dynamic Duo on a crime spree chase from Mother Gatham's Bakery, past the Gotham Library, and into a Temperance Party. At each of these events, the villains are accompanied by German film maker Van Bloheim who captures everything on celluloid.