Death Rituals and the Corpse
시즌 1, 에피소드 6: Since the dawn of humanity, corpses have held lasting significance for us. Probe the various ways human civilizations have "disposed" of corpses - from burial (the oldest method for which evidence still exists) and mummification to cremation and natural exposure (known as "excarnation").