Debra's Parents
S9, E7: Debra invites her divorced parents to Thanksgiving dinner. Marie agrees to let Lois stay with her while Warren sleeps in Ray and Debra's bed. Ray is traumatized when he goes to his room and walks in on Lois and Warren having sex.