Debt It Be
S1, E20: After Miley charges a wild shopping spree to her emergency credit card, she begs Jackson to help her pay it off before Robbie finds out. Jackson hatches a plan to auction off Hannah's old clothes and a fake pair of sapphire earrings given to her for a video shoot. The siblings manage to raise the money to cover her debt and she thinks that they are home free. That is until Robbie tells them that the jeweler wants the sapphire earrings back, because they mistakenly gave Hannah the real pair instead of the fake ones.