Deckhands Down
S2, E2: Capt. "Slick" and his young guns join the fishing grounds. Capt. Linda's crew is dropping like flies after bad luck and injuries. Blue sharks are Capt. Scotty's bane but shark tagger Lisa's boon. Chomps questions his decision to come to the Grand Banks.