Deconflict
S2, E3: After witnessing her husband's murder, a woman is kidnapped from her home along with a mysterious stash of money hidden in her floor. When Jess realizes there may be a connection to one of his past cases, the need to find the kidnapper becomes personal, on FBI: MOST WANTED.