Decorating for the Royal Enchantment Party
Сезон 1, серия 4: Brystal and Peola present the girls their third and final challenge - a teamwork-based scavenger hunt for Party Decorations The girls must find balloons, flags and flowers to decorate the Royal Ballroom for their Enchantment ceremony! Once they finish decorating, they get their Third Gemstone and finally get to meet Queen Daviana And receive their Enchantments.