Deep Blue Boo Boo; Stuck Together
Сезон 1, серия 6: When the Robotons dump a load of plastic in the Crystal Lake, a raging lake monster appears; Rammy has to conquer his fear of water to save the day; when Lola and Sir Steel become stuck together, they have no choice but to work as a team.