Deep Calls to Deep
S1, E2: Saul’s family watches the King’s deteriorating mental state with great concern, and is ready to do anything in their power to defend his reign. David is hungry for a life outside of his home, but what he finds beyond the hills of Bethlehem is danger beyond his wildest expectations.