Counting Cars Deep Trouble
S1, E6: Danny may be in over his head when he takes on his first boat. Will he be able to tread through the rough waters or will he be forced to abandon ship? Kevin is left behind for a speedy Plymouth Superbird while Danny breaks one of his cardinal rules by going all in on a custom trike frame.