Deep Water
S1, E2: As suspicions arise that 'road agents' may have been the true perpetrators of the massacre, Swearengen takes a special interest in the health of its sole survivor--a young girl ministered to by the unlikely team of Doc Cochran and Calamity Jane. Meanwhile, Bullock and Star attempt to buy property from Swearengen, who suspects an alliance between Hickok and the hardware boys. At the Grand Central Hotel, Brom Garret rethinks his recent investment, while his wife Alma medicates her anxieties. As a confrontation brews over the young survivor, Hickok asks Bullock to cover his back in a tension-filled poker game.