Déjà Vu
S1, E4: McKenna (Jessica Alba) and Syd (Gabrielle Union) plot to keep control of a big drug case. As Syd confronts painful memories of her days in Miami, McKenna worries about Izzy’s (Sophie Reynolds) suspicious behavior.