Delinquents
S3, E10: Bo, Dyson and Kenzi go undercover at an urban camp to catch a Fae serial killer preying on at risk youth. A blast from the past greets Tamsin, but the visit may not be purely social. Bo receives some emotional news that is hard to accept.