DeLorean Debacle
Сезон 1, серия 2: Josh Gates and Christopher Lloyd track down Bob Gale, creator of Back to the Future, and discover that their hunt for a Time Machine will take them to a super-fan's collection in Massachusetts and DeLorean’s HQ in Texas.