Demi-Gods and Semi-Devils
Сезон 1, серия 4: Set under the reign of Emperor Zhe Zong of Song, the story revolves around the experiences of Qiao Feng, leader of the beggar clan, Duan Yu, a prince of Dali, and Xu Zhu, a Shaolin monk. The three protagonists become sworn brothers during their journey in the pugilistic world.