Denial
S1, E7: When THE TEAM investigates the disappearance of KENT NELSON (formerly DOCTOR FATE), the scientific-minded WALLY WEST is forced to confront his disbelief in magic while battling ABRA KADABRA and KLARION THE WITCH BOY for the ultra-powerful HELMET OF FATE.