Dennis and Dee Get a New Dad
Сезон 2, серия 10: Dee is concerned when she receives numerous emails on her myspace.cOm page from a stranger claiming to be her and dennis' father, and she arranges a family dinner with frank and barbara to get to the truth. Meanwhile, all this father-talk strikes a sentimental chord in mac and inspires him to reconnect with his father who is in prison.