Denouements
S1, E6: The mystery of the missing heirloom is resolved, and the police investigation is closed. Cecil makes a surprising discovery about Danioni. Lucian finally acknowledges his true feelings, until a secret from Constance’s past comes to light and he must decide about his engagement to Rose. As proposals are made, and the guests determine their futures, Cecil attempts a reconciliation with Bella.