Departamento de soltero
S1, E2: Alejandra visits Rodrigo and gets a surprise. Meanwhile, Alejandra tries to make her cousin believe that she was a victim of the situation. Isabel is disappointed in her boyfriend and her cousin. Rodrigo is furious and runs Alejandra out of his apartment.