Departures
S1, E6: Rachel shares some harsh truths with Shane and confides in Belinda, who's reeling from bad news of her own. As the Mossbachers turn the page on their harrowing scare, Quinn reveals major life plans. With nothing left to lose, Armond goes on an all-out bender – and exacts the ultimate revenge on his nemesis.