Depths
S7, E5: A diver of Middle Eastern descent washes ashore on Coney Island. His murder appears to be terror-related until detectives Goren and Eames look below the surface. They discover that the diver was part of a three-man crew of modern-day pirates hired to dig for hard-to-find treasure buried off-shore. Did the pirates turn on each other, or did they unearth proof of a long-buried scandal amidst the treasure?