Deranged and Deadly
S2, E3: In an affluent Atlanta suburb, a young boy is stabbed 18 times when he returns home from school, and his mother's lifeless body is discovered in her bedroom. As police search for the killer, a neighbor's chilling story points them towards a psychopath.