Desert
S1, E2: This episode reveals the secrets of Namibia’s last remaining desert elephants. When droughts, sandstorms and even floods threaten them, their shared knowledge passed down from generation to generation keeps them alive. This is the toughest place on earth to be an elephant, and their story is one of triumph in a land of extremes.