Science For Evil Geniuses Design Me a Superhuman Army
S1, E6: Frustrated by the minions' limits, Evil Genius orders them to create a superhuman army. We meet scientists looking into gene editing, mind control and ways to make humans super-fast, super-strong and super-obedient.