Designer Demands and Big Boy Plans
Сезон 1, серия 2: Thom and Carson are given a run for their money when they take on Kenyatta, a former interior designer, who has a problem letting go of control. Meanwhile, their second client, Scott, has recently come out of the closet and is looking for a little control of his own, by finally transforming his New York City studio apartment.